טראוויס סקוט: אייר ג'ורדן 1 – ג׳ננה עם סווש הפוך בצבע חום

למרות שהריטייל שלה הוא 175$, המחיר בסטוק אקס כבר הגיע ל-1,100$. כן, יש להן סווש הפוך, סולייה מוצהבת וכיס פנימי, אבל הן עדיין נעליים פשוטות בצבע חום. אז מה הופך את ה-אייר ג'ורדן 1 טרוויס סקוט לכאלו סניקרס לוהטות?

עדיין אייר ג׳ורדן 1 בצבע חום

עדיין אייר ג׳ורדן 1 בצבע חום

אייר ג'ורדן 1 טרוויס סקוט

זו לא הפעם הראשונה שהמפיק והראפר המוערך טרוויס סקוט מצליח לייצר שיתוף פעולה עם נייקי שיש סביבו הייפ מטורף. ה-אייר ג'ורדן 4 קקטוס ג'ק (Cuctus Jack) הייתה אחת הנעליים המבוקשות ביותר בשנת 2018, והיא נשארה כזו עד היום. לסקוט היו עוד שני שיתופי פעולה עם נייקי, האחד עם ה-אייר פורס 1 והשני עם ה-ג'ורדן 33, אבל העיצוב של שניהן היה די שבלוני, ואכן אף אחת מהן לא התקרבה לשגעת סביב ההנעל הזו.

שיתוף פעולה נוסף עם הייפ מטורף | אייר ג'ורדן 1 טרוויס סקוט
שיתוף פעולה נוסף עם הייפ מטורף | אייר ג'ורדן 1 טרוויס סקוט

סווש הפוך

ראינו בעבר כבר סולייה צהובה מנייקי, היא באה להעניק לנעל מראה וינטג'י, והחברה מכניסה אותה בעיקר במהדורות מיוחדות של קלאסיקות, כדי לייצר מראה של נעל שהתיישנה. אפשר גם להתווכח כמה הפאוץ' הקטן בחלק העליון של העקב אטרקטיבי, למרות שהחלק הפנימי שלו עשוי ממשי אדום ומהודר. מה שהופך את הסניקרס האלו לאיקונית, הוא ללא ספק הסווש ההפוך בסייד פנל שמעניק אפשרות לזהות אותה מרחוק. יפה או לא, סניקרהדס אוהבים לבלוט מהסביבה שלהם, ועם הנעל הזו אין מקום לפספוס.

חליפת ספורט מפליס חום

הנעל עצמה מגיעה בקופסה מהודרת בצבע חום ונייר פרגמנט בצבע ורוד. יש גם ארבעה זוגות שרוכים בצבעים: שחור, לבן, ורוד וחום. עם הנעל יצאה גם קולקציית ביגוד תחת השם קקטוס ג'ק (הלייבל של טרוויס סקוט), שכוללת חליפת ספורט מפליס חום ועוד כמה קפוצ'ונים וטי-שרטים. סקוט מציין שהצבע חום נבחר מאחר והוא מזכיר לו את מראות הילדות בחצר האחורית ואת הסביבה שבה הוא גדל.

תאריך ההשקה הוא ה-11 למאי ויש שני דרכים להשיג אותה, או לשבת ולכתוב אלגוריתם משוכלל שינצח את הבוטים המתחרים או לשים כמו גדולים 1,000$ ולקבל את אחת הנעליים המבוקשות ביותר בשנת 2019. בהצלחה!

InstacopSneakers

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *