ייזי בוסט 380: האם זו הנעל שתעיר את המותג הרדום הזה?

כבר שלוש שנים ש-קניה ווסט ו-אדידס דוחפים לנו את אותם דגמים עם שינויים מינורים. פעם הם קוראים לזה Terpha פעם Inertia, פעם זה Citrin ופעם זה Cloud White, בתכלס כולם נראים בדיוק אותו הדבר. לא יודע מה אתכם, אבל כבר בשנה שעברה מאסתי באותם 350, 500 ו-700, שהופיעו בכל מקום ולא חידשו דבר, כאילו מדובר בפרסומת של בר רפאלי ואסי עזר. המהלך של אדידס להוציא את ה-ייזי בוסט 380 היה צריך להגיע הרבה יותר מוקדם, אבל טוב שהוא כאן.

ייזי בוסט 380

הגיע הזמן: אדידס ייזי בוסט 380 Alien
הגיע הזמן: אדידס ייזי בוסט 380 Alien

יורשת פוטנציאלית

אחרי כל ההשקות המוגבלות, המחירים המטורפים והתורים מחוץ לחנויות, ראינו בשנה האחרונה הצפה של השוק בנעלי ייזי. המחירים ירדו אל מתחת לריטייל והמותג נמצא בירידה כבר תקופה ארוכה. אין מהלך מתבקש יותר מאשר להוציא דגם חדש כדי להעיר את השוק המנומנם הזה מחדש. ה-Yeezy Boost 350 v2 הייתה הדגם המצליח והפופולרי ביותר בהיסטוריה המרשימה של הייזי. לפי הביקורות החדשות, נראה שמסתמנת פה יורשת פוטנציאלית.

יורשת פוטנציאלית: אדידס ייזי בוסט 380
יורשת פוטנציאלית: אדידס ייזי בוסט 380

רורשאך בצורת אלפקה

הנעל החדשה של שומרת על אותם עקרונות עיצוביים של הסדרה, ועם זאת מצליחה להיראות מאוד שונה. ראשית בד הפריימניט הוחלף וההדפס קיבל מראה מרובד יותר. בדגם הראשון שנקרא Alien הרקע הוא בצבע שמנת ומופיע עליו בשכבה בולטת יותר הדפס בצבע אפור. התוצאה היא מן קמופלאז׳ שיוצר תעתועים של כתמי רורשאך, אני ראיתי את וולברין, אבל יכול להיות שזה גם היה אלפקה.

קאמל פלאג': אדידס ייזי בוסט 380
קמופלאז׳: אדידס ייזי בוסט 380
מראה שונה: אדידס ייזי בוסט 380
מראה שונה: אדידס ייזי בוסט 380

בפס השקוף בצד מופיעים חורים גדולים יותר, כדי לשפר את האוורור של כף הרגל, בנוסף הוא קיבל מראה מחוספס וגולמי. אין לשונית אחורית לנעילה וחליצה, השרוכים הם בצבע לבן ולא מגיע זוג נוסף בקופסא. השינוי הגדול ביותר בייזי החדשה נמצא בסוליה. היא הוגבהה באופן משמעותי וקיבלה צבע ירקרק זוהר בחשיכה למרות שהוא לא. הפסים שהיו בצדדים הוסרו לטובת מראה חלק, ובאאוטסול נוספו פתחים שדרכם ניתן לראות את טכנולוגיית הבוסט.

ייזי לריצה?

עוד שני שינויים בסוליה הם הוספה של פסי אחיזה בקרקע, ועקב מחודד באופן שמזכיר באופן מחשיד את ה-Zoom Fly של נייקי. בכלל כל התוספות של הנעל, חורי איוורור, סולייה גבוהה, פסי אחיזה ועקב מחודד הופכים את הייזי בוסט 380 לנעל ריצה, מחשבה משונה לאור העובדה שרק מטורף ירוץ איתה. לבסוף יש בסוליה את הכיתוב Boost ואת הלוגו של אדידס פרפורמנס.

רק מטורף ירוץ איתה

התחלה של סדרה חדשה

השם הראשוני שניתן לנעל הוא ה-Yeezy Boost 350 v3 וזה גם מה שהיה כתוב על הקופסאות עם הסמפלים שנשלחו לבלוגרים. בסופו של דבר השם יהיה כנראה ייזי בוסט 380, כלומר יש פה התחלה של סדרה חדשה. על פי המראה בהחלט מדובר בעיצוב חדש, עם סילואט אגרסיבי ומגושם שתופס יותר מקום בחלל. יחד עם זאת, בדומה לכל סדרת הייזי, קשה לי להתלהב ממנו, עוד נעל קיפי שנמכרת במחיר מוגזם.

הריטייל הרשמי הוא 230$ וכרגע היא נמכרת ב-סטוק אקס במחירים של 350$-900$. תאריך ההשקה הרשמי הוא 16.11.2019, אולם אם נסתמך על מקרי עבר, הנעל הזו תצא במיליון ושתיים גרסאות והמחיר שלה יירד ככל שהזמן יעבור. דברים טובים קורים לאלו שמחכים, במיוחד בכל מה שקשור לייזי.

InstacopSneakers

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *